Aangezien ik momenteel geen eigen paard heb zou ik eerst niet meedoen.
Op het laatste moment toch maar besloten om mee te doen op 2 manegepaardjes.
Wat meer informatie over de paardjes:
Adventure
9 jarige ruin van Future.
Heel lief, alleen ook heeeeel lui aangelegd. Als je hem eenmaal aan het werk hebt doet hij alles voor je. Maar hoeft hij niks te doen vindt hij het ook prima
Ik had al een tijdje niet op hem gereden, en voor de wedstrijd 1 keertje geoefend.
Met losrijden liep hij fijn, alleen was het heel erg warm waardoor we niet te veel hebben losgereden. Toen ik de ring in ging was hij niet goed aan mijn been, waardoor ik soms te veel inwerk met de sporen.
Faye
4 jarige merrie van United
Heel lief, maar heeft genoeg pit. Faye is pas 2 weekjes bij ons op stal, en van te voren niet echt doorgereden. Ik had voor de wedstrijd pas 4x er op gezeten. Ze heeft heel erg de neiging om bovenin te lopen. Met losrijden liep ze superfijn, maar toen we naar de ring gingen had ze opeens heeeeel veel spanning. Vandaar dat ze ook op de meeste foto's achter de teugel loopt. Normaal zijn we vooral bezig met over de rug rijden.
Ik ben me er van bewust dat ik vaak te streng ben met mijn binnenhand, hier werken we dan ook aan in de lessen.
Wees alsjeblieft lief voor ons, we hebben niet heel veel kunnen oefenen. En de paardjes lopen soms ook gewoon mee in de lessen.
Adventure:

Faye:

Met adventure ben ik uiteindelijk 5e geworden met 193 punten. En met Faye had ik 185 punten.
We zijn tussen de eigen paarden gestart.