Samen met mijn Engelse vriendin Janet hebben we een avond lang gewikt en gewogen welke foto’s van de 100 nu het beste zijn en het mooiste beeld geven. Dat op zich al gaf veel voorpret. Over foto 5 (Selfie van Hercule) hebben we lang en uitgebreid gediscussieerd want halster zit niet helemaal goed onder het hoofdstel en dat geeft risico van allerlei discussies en dat zou ik zonde vinden. MAAR ik kan 100% verklaren dat Hercule er absoluut geen last van had en de foto vinden we zelf erg goed gelukt. Op sterke aandringen van Janet dus toch geplaatst “because he is so cute”

Kijk en geniet.
Scheiden doet lijden, zenuwachtig drentelen van Polie en kijken Hercule. Hartverscheurend afscheid iedere keer van de paarden onderling alsof ze elkaar nooit meer zullen terug zien

Niet te zien maar dit is een behoorlijk steil bospaadje met keien dat naar beneden gaat en vanwege de laaghangende takken liggen we meestal op onze paarden en laten we ze zelf de weg zoeken
Mooi gerenoveerd huis zoals je die hier vaak tegenkomt
Spreekt voor zich dit mooie weggetje
Kleurrijk landschap
Hmmm Hercule haat de stinkende vuilniswagen, dus maar even een veilig heenkomen gezocht. Aangezien ik er alle tijd voor kreeg van de mannen heb ik ze nog gauw op de kiek gezet tot grote hilariteit van die twee.
Selfie van Hercule
Even zwaaien naar vriend Pascal
Typisch Frans dorpje zoals er hier zoveel zijn en waar je zo heerlijk met de paarden door heen kunt rijden
Tractor paadje naar het bos, erg handig want scheelt anderhalf uur omrijden
Voor Hercule geen enkel probleem maar baasje moet altijd even diep ademhalen voor dit smalle, maar gelukkig stevig bruggetje naar het landweggetje toe….
Vergezichten
Even omkijken naar het vrouwtje
Bijna thuis
Tot de volgende keer