Eindelijk komt er weer een topicje van Cortana en mij! En wat voor 1

Een paar maanden geleden kreeg ik ineens een telefoontje van Circus Renz met de vraag of ik op 18 april wilde optreden in hun circus! Eens per jaar geeft circus Renz een speciaal optreden namelijk dat de artiesten worden afgewisseld door wat enkele amateurs (onder andere Cortana en ik dus), ook ging al de opbrengst naar het goede doel: stichting Metakids!
Ik was echt dolblij want wat kan je anders als je gevraagd wordt voor zo'n circus?! Die weken daarna dus hard getraind en een show in elkaar gezet(vrijheidsdressuur). Een vriendin van mij las een verhaal voor en Cortana en ik beelden het als het ware uit. In het verhaal beleefden we veel avonturen en elk avontuur werd opgelost door middel van een leuk kunstje!
Vrijdag 17 april gingen we naar het circus toe om een keertje te oefenen en wat deed Cortana het super! Ze luisterde geweldig en keek vrolijk rond!
1. Daar staan we dan!

2. En in de tent

3. Alvast eventjes oefenen voor de volgende dag!

4. Buitenaanzicht

Na een perfecte generale repetitie was het dan 18 april om 19:00 eindelijk zover! We waren als 3e act! En ondanks alle zenuwen had ik er zin in!
Toen we binnenkwamen in een zaal met lichten, muziek en 600 man publiek vond Cortana het heel spannend maar na een rondje was ze al tot rust gekomen en konden we beginnen! Ze deed het echt geweldig en ben nog nooit zo trots op haar geweest! En dat voor een pony die die dag geleden voor het eerst in een circus is geweest

5. Binnenkomst

6. En de show begon!

7.

8. Gapen op commando

9. Blije koppies

10. Lachenn

Nog een keer lachenn
http://i58.tinypic.com/1zl3z1f.jpg
11.

12.Begin van het compliment

13. Eventjes wat woordjes toespreken haha

14.

15. En toen het applaus! Ze werd er lekker heet van maar alsnog boven alles bleef ze te houden en gedroeg zich super!

Het was echt een levenservaring en ondanks de spanning van met name mij hebben we alles konden doen en een heel groot applaus van het publiek mogen ontvangen! In de show hebben we nog veel meer dingen gedaan zoals steigeren, op het blok, ja en nee schudden alleen dit is niet op de foto gezet helaas!
Groetjes Maartje