Het springen zit bij Beau zeker wel in haar bloed (vader is Darco) maar ik moet zelf het zelf allemaal nog leren dus we nemen er rustig de tijd voor. Ik ben wel van plan springwedstrijden met haar te gaan starten, maar ik ga nu eerst nog een paar keer BB starten voordat ik echt met de B ga beginnen.
Ik heb eerst wat foto's van vorige week vrijdag waar ik gewoon zelf wat aan het springen was. Ik had een losse sprong en een in-uitje gebouwd. En met die losse sprong zijn we zelfs tot de 1.15m gekomen. Ik had nog maar 1x eerder zo hoog gesrpongen.

De foto's zijn van Ls_fotos op bokt, en ik vind ze echt gaaf!
1.

2.

3.

4.

Maar mijn echte hoogtepunt was mijn springles van gister. Dit is het hoogste parcours wat ik ooit gesprongen heb, de hoogste sprong stond op 1.05m en het is gelukkig gefilmd

Haar activiteit mag wel wat omhoog, maar ze had hiervoor de neiging om wat vlak op de sprong af te rennen dus ik probeerde haar wat meer te verzamelen. Verder valt er ook nog een hoop te werken aan onze techniek en mijn houding maar ik ben in ieder geval heel blij dat we qua hoogte wel wat dichter bij een B parcours komen.
Helaas is de kwaliteit heel slecht maar mijn telefoon wou 'm niet in HD uploaden.