Na bijna een jaar paardloos zat ik, eind 2012, voor de zoveelste keer op sporthorses te kijken.
Tot dat moment was geen paard goed genoeg, ik moest er niet aan denken, een nieuw vriendje.
Tot ik een advertentie voorbij zag komen, de foto viel me dusdanig op dat ik meteen de advertentie open klikte en op slag verliefd was.
Pas later zag ik dat het om een jaarling ging, wat onwijs jammer, want ik wilde echt geen jaarling.
Na 3 weken vakantie en steeds maar over de jaarling gepraat te hebben, heb ik, toen we de grens over reden op sporthorses gekeken, hij stond nog te koop.
Dit moest een teken zijn. 2 dagen later maakte ik een afspraak om zaterdag te gaan kijken.
Na alle keuringen glansrijk te hebben doorstaan had ik weer een paard, nou ja een jaarling.
Tot hij 2,5 jaar zou worden bleef hij op t opfokstalletje staan en daarna zou hij mijn kant opkomen.
Elke maand ben ik 1 of 2 keer wezen kijken, foto’s gemaakt en vooral wennen aan het idee dat ik een nieuw vriendje had.

Eind september 2013 was het eindelijk zo ver, mn vriendje kwam naar huis, eindelijk!
Wat een heerlijk paard is het toch. Hij heeft zo’n fijn karakter, vrolijk, nieuwsgierig,
vol energie maar ook erg nuchter. Ik had het niet beter kunnen treffen en ik geniet elke dag.
In de laatste 1,5 jaar is hij onwijs veranderd en vooral ook gegroeid.
Even wat info:
Gugatti
Rubiquil x Martel x Zichem
16-05-2011
+-1.65 op dit moment
September 2012

Januari 2013

Maart 2013

April 2013

Mei 2013

September, 1e dag op de nieuwe stal

Oktober 2013

Januari 2014

Februari 2014

Maart 2014, samen met zn partner in crime.

April 2014

Mei 2014, 1e keer zadel

Ik snap volledig waarom je voor hem gevallen bent!