..dacht Zac: eitje! Dat kan ik ook xDWie heeft hem op bokt nou niet gezien? Het filmpje van de fries die alle deuren opent.http://youtu.be/o5snVfeb_KwZac dacht vast dat het een doe het zelf cursus was. En probeerde daarna nog snel even het bewijs te wissen..
Haha geweldig. Had je de camera ergens op gemonteerd?Dan is hij wel weer zo slim dat ie weet waar het voor is
Mijn stalbaas heeft het met zn telefoon gefilmd. Die had ie vastgemaakt aan de overkant van zijn stal en is toen weggegaan.
Hahahaha briljant filmpje. Ook dat hij dan eventjes met dat bovenlipje moet kijken wat die camera precies is
Haha geweldig!Mijn haffie heeft om deze reden een karabijnhaak door haar slot heen omdat ze alles openmaakte Maar ze was wel zo lief om het hooi te delen, de gevulde hooinetten lagen veral verspreid, ze wou haar vriendjes ook voeren
Das dan wel lief ^^De grendel was verplaatst maar meneer stond vanavond weer buiten dus is nu maar van stal verhuisd xD
Ook die van mij heeft een ketting om de deur, slimmerik gaat anders op hooizoektocht als ze niet snel genoeg hooi krijgt... haha
Ik vind het wel heel grappig, vooral het stuk dat ie aan de telefoon neust xD Hoorde dat de stalbaas de buitendeuren dicht had gedaan, ik vroeg me al af waarom ie zo lang bleef staan hahahah..