vorige week zondag zijn [***] en ik naar de Working Equitation wedstrijd geweest in Haarlem.
Dit keer werd de wedstrijd georganiseerd bij Ruitersportcentrum Schoteroog.
Het was een fijne locatie om te starten.
Omdat vorig jaar de WE1 zo goed ging, hebben we ons voor het eerst aangemeld voor de WE2.
Slik, de start lijst is bekend, waarom had ik ons ook alweer ingeschreven voor de WE2?
Mede starters zijn, Lara Carbaat, Ton Duivenvoorden van Moravita, en Hester Bischot.
Oeps, kom ik dan aan met mijn bonte pony!
Na aankomst mocht [***] in een lekker opgestrooide stal staan en hebben we ons klaar gemaakt voor de wedstrijd, inschrijven, nummer halen, muziek inleveren, omkleden en oja ik moet [***] nog vlechten!
http://i61.tinypic.com/2whfhx2.jpg
1, Vlechten
Toen was het tijd om in te rijden, en met een terrein waar je zo veel bakken tot je beschikking heb, rij ik toch echt lekker buiten in het zonnetje in!

2, Lekker grote bak

3, Zonnetje erbij
De eerste proef (dressuur) ging netjes, [***] deed erg haar best!
Helaas reed ik verkeerd en kreeg ik 5 strafpunten. haha

4, Even de bak verkennen

5,

6,

7,

8, Afgroeten maar
Filmpje:
Excusses voor het taalgebruik!
Tweede proef (stijltrail) had ik wel vertrouwen in, nu staat de volgorde aangegeven met nummers, dus dat kan niet verkeerd gaan!
Al had ik wel de twijfels bij de sprong, er stonden grote borden aan de zeikant, en zoals verwacht sprong [***] er als een hertje overheen.
Helaas was ze daarna een beetje afgeleid waardoor de slalom niet super netjes was. Daarna moesten we naar de L met de bel waarna ze bij het achteruitgaan een balk eraf harkte. Gelukkig hebben we ons weer herpakt en het parcours netjes afgesloten.

9, De L met bel

10, De brug

11, Het hek

12, Waterkan
Stukjes film van het trail:
Inclusief herten sprong!
De muziekjes man was vergeten de muziek terug/op repeat te zetten! haha
Helaas had ik 00,71% te weinig gereden om het speedtrail te mogen rijden.
Al met al zijn we als 3e geëindigd.
Het kan natuurlijk altijd beter, (als baasje niet de verkeerde kant op stuurt!) maar gelukkig doen we het voor de lol! En dat is ook waar het bij de Working Equitation om gaat, samen werken met je paard op een plezierige manier.
Ik ben super trots op [***], dat ze braaf de trailer in gaat, rustig is op vreemd terrein en alle hindernissen voor me doet!

13, Prijs uitrijking, zonder zadel want die lag al in de auto!
Het was een super leuke dag, ik wil Nadja nog even bedanken voor de mooie foto's die ze geschoten heeft, ondanks dat ze zelf ook mee reed in het WE1 en daarbij 2e werd!:
[RIJ-ITP] Arabisch Debuut op de Working Equitation Wedstrijd