Vele van jullie kennen Angel en mij wel. Normaal gezien reden we altijd zo rond:

Maar zoals sommige misschien ook wel weten hebben wij erg veel problemen gehad met zadels. We hebben in totaal 15 zadels gehad in 2 jaar tijd, waarvan ook een zadel die door een zadelmaker was aangemeten... Telkens was er wel iets, te breed, te smal, te lang, klapperde etc etc ga maar door!
Aangezien dit mij veel geld gekost heeft hebben we toen een overstap gemaakt naar boomloos. We kochten een hele mooie barefoot cheyenne in een speciaal kleurtje

Uiteindelijk merkte ik dat de dressuur niet helemaal meer lekker werkte voor Angel en mij. We hadden niet meer de mogelijkheid om lessen te nemen dus we kwamen niet verder en ik merkte ook dat ik er meer plezier in had dan zij. We hebben het besluit genomen om te stoppen met de dressuur en lekker een overstap te maken naar alleen nog maar buitenrijden. Daar geniet zowel zij als ik volop van!
En om dat helemaal compleet te maken heb ik een hele mooie westernset aangeschaft

Bedankt voor het kijken!!! Een reactie zou erg leuk zijn

Ik ben me er zeer bewust van dat Angel de nodige kilo's te zwaar is! We hebben nu 3 / 4 maanden stil gelegen wegens telkens problemen met zadels en nu ook nog een hoefzweetje. Ik hoop dat we weer snel kunnen gaan rijden!!!