Leuk dat je even komt kijken. Wie weet herinneren jullie je nog wel het topic over mijn toen doodzieke veulen. Hij was te zwak om overeind te komen en ik zocht naar oplossingen. Zie hiervoor ook [MD] Veulentakel .
Inmiddels doet Hero het heel, heel erg goed. Hij is bijna 2 en zal waarschijnlijk volgende maand dan eindelijk naar de opfok kunnen. Na het topic is hij nog enkele malen ziek geweest, wat hij heeft gehad zullen we nooit helemaal weten.
Hij heeft enkele weken op een land in de buurt gestaan, viel daar in de sloot, moest vanwege de verwondingen mee naar huis, en eenmaal terug thuis begon het te regenen. Mijn idee is het niet, een jaarling/tweejarige op stal, maar soms is het niet anders.
Hero is een Swarovski x Tuschinski. Het strand is bij ons aan de overkant, en ik ging alleen voor foto's. Dat kon wel even zonder hengstenhalster, dacht ik. Fout gedacht, Hero voelt zich zo prima dat hij nu echt heel erg hengst aan het worden is. Dus maar even voor veiligheid gekozen en het touwtje om zijn neus gedaan. Niet heel mooi, wel functioneel.

Uiteraard moet er even ingestort worden op het fijne zand.

Daar kun je toch naar blijven kijken?

Jitske, bedankt voor de foto's!
Uiteraard rust er op alle foto's copyright.
Groetjes Benthe.