Bedankt voor al die snelle reacties! Mijn huidige budget is krap aan 200 euro per maand en luxe is zeker niet nodig. Als het paard maar veel buiten kan lopen vind ik het prima, met buitenrijd mogelijkheden zou helemaal fijn zijn.
Ik zou het leuk vinden om te kunnen springen, maar de sport in gaan hoeft niet perse voor mij. Ik heb liever dit paard waar ik mee kan lezen en schrijven dan een paard waar ik nog niets mee heb en niet weet of ik datzelfde ooit ga krijgen. Dus ik weet niet of ik gelukkiger wordt van wachten, maar ik snap je punt Urion. Qua stalling ben ik dus niet zo veeleisend behalve dan de mogelijkheid voor hem dat die veel buiten is.
De bedoeling is natuurlijk dat hij gewoon kan blijven tot zijn dood, maarja het kan natuurlijk anders lopen dan gepland. Mijn ouders vinden dat ik het helemaal zelf moet weten. Ik krijg geen financiële steun van ze, met uitzonderingen van noodgevallen.
@ senna21, Daar heb je misschien wel gelijk in en dat maakt het ook een stuk lastiger. Ik zou er graag zeker weten dat hij het goed heeft en dat gaat niet als de eigenaresse hem verkoopt. Als hij bij mij chronisch niet goed zou gaan lopen dan laat ik hem gaan en als ik hem om wat voor een rede dan ook niet zou kunnen aanhouden zou ik hem inderdaad weggeven/verkopen. Ik zie eigenlijk het probleem niet zo, als hij goed loopt. Denk je dan dat niemand hem wil hebben? dan zou de optie dus nu al bestaan om hem in te laten slapen omdat hij slappe kniebanden heeft?