Dit was 2012 [RIJ-ITP] 2012 toch een beetje Mooni's jaar , en dit 2011 [RIJ-ITP] Fans only!! MMM Mooie Mega Mooni!.
Het begon met de afsluiter van vorig jaar. De eerste keer erop zitten

Dat was echt gaaf zeg! Ik heb hem daarna nog een paar keer aan allebei de kanten laten wennen aan het op en af stappen en dat vond ik voor mijzelf wel genoeg.
Is hij in January nog op de foto gezet in de sneeuw door WA Photos

De afspraak gemaakt om hem te laten inrijden. En dat heeft hij heel snel opgepakt na een paar keer ging hij al de baan door stap draf galop zelfs met anderen in de baan was geen probleem voor hem.
In maart naar de andere locatie verhuist en ook daar doet hij super goed zijn best.

Tot ik in april er voor het eerst zelf op hem gereden heb was echt heel speciaal!

Daarna heb ik verschillende keren zelf op hem gereden tot het tijd was om naar huis te komen.
Hij is dan 4 jaar oud en gaan we mee doen aan het Bootcamp in Callantsoog. Wandelen naar de mooie
tulpenvelden.
Eerste strandritje met natte voeten!

Maken we ons eerste buitenritje in het Hitlandse

In Juni rijden we weer een clinic foto gemaakt door Benschop Fotografie.

Maar ook spelen tijdens het gras eten

En doen we mee met een heuse fotoshoot! (foto door Renee fotografie)

Daarna trainen we rustig door in de baan en doen er trail en horsemanship oefeningen. Waaronder een heel eng zeiltje!

Daarna zijn we 3 weken op vakantie geweest in Tsjechie en Mooni is meegegaan! We hebben echt 3 super weken gehad! Hier een mooie foto tijdens een ochtend ritje:

In September maken we nog een ritje in het bos

In Oktober een reünie met moeders dat was erg speciaal en gaan we dit jaar nog een keer herhalen!
Saampjes
November komt de tandarts hebben we weer voor het eerst ook een clinic gereden op een andere locatie en dat deed hij ook super!

In December weer naar Les geweest.

We hebben echt een super jaar achter de rug! Mooni en ik hebben nog veel te leren maar het begin is er!
Januari zijn we inmiddels al mooi begonnen met een strandritje

En we hopen dat we dit jaar een start kunnen maken met de wedstrijden en de eerste clinic staat ook weer gepland voor komend weekend!