Dit hele verhaal slaat voor jullie misschien nergens op maar wauw wat heb ik een geluk!
Ik heb sinds januari vorig jaar een geweldige verzorgpony, met geweldige eigenaren!
Ik mag werkelijk alles met het beestje, springen, buitenrijden, dressuren, zonder zadel rijden, met het boomloze zadel rijden, vrijheidsdressuur, wandelen, en ik mag dit jaar waarschijnlijk wedstrijden gaan rijden!
Nu had ik het idee om wat mooie foto's van [naam] (zo heet hij) te gaan maken donderdag. Ik vond het wel een leuk idee om hem zijn hoofdstel in te doen zonder teugels en hem zo in de paddock te zetten, zonder deken. Maar ja, hij is geschoren dus misschien is dat wat koud, dus ik vroeg het even via de WhatsApp.
Ik kreeg hartstikke positieve reacties en zelfs aanbiedingen om mij te helpen voor de actiefoto's en om mij op te halen thuis, om dat het anders zo snel donker is. Ik kan namelijk alleen na school naar [naam].
Ik vind dat zo super lief! Ik ben ontzettend bij met deze pony en zijn ontzettend lieve baasjes.
Nou dat wou ik even kwijt!