Ons eerste jaar hebben we nodig gehad om hem een beetje aan de hulpen te krijgen. Een paard van 11 laat zich niet meer zomaar overdonderen en we zijn toen ook een tijdje uit de running geweest door blessures uit een groepsstal. We zijn daarom van stal gewisseld en nu gaat het gestaag vooruit.
Ik ben vijf jaar geleden verlamd geweest aan mijn armen. Dat is gedeeltelijk hersteld, ze doen niet meer precies wat ik zou willen. Maar met een opstapje en wat compensatie red ik me aardig.
Het afgelopen jaar mochten we aan een paar Bokt evenementen mee doen die een mooie weergave zijn van ons afgelopen jaar. We hebben er van genoten.
Fotomeeting langs de kanoroute, Den Helder in april met bloeiende narcissen op de achtergrond.
1)

2)

3)

Fotomeeting bij het Maalwater, Heiloo in juli. Een extra pluim voor de fotografen voor het weg fotoshoppen van de vele vliegbeesten.
4)

5)

6)

Met mijn moeder en mijn broer die over was uit Canada, één van de zeldzame familiekiekjes.
Horse Event 2013, Deurne, TREC kennismakings-clinic in september
7)

8)

9)

Een week later, TREC Heiloo, we kregen de smaak te pakken. (foto’s van Esculatia)
10)

11)

12)

Fotomeeting langs het strand, Groote Keeten in oktober. Twister was hiervoor nog nooit op het strand geweest.
13)

14)

15)

Het was een bijzonder jaar, samen zijn we nu 60 jaar oud. We zijn nog lang niet klaar, op naar de 70.
Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd van elke fotograaf een foto te plaatsen, maar het mogen er niet meer dan 15 zijn.
Veel dank aan alle fotografen voor hun mooie plaatjes.
En net zoveel dank aan alle andere mensen die achter de schermen hebben meegeholpen.