Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:39

Het was hoepeltjes in plaats van hopelijk, valt nog mee dus :+

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:41

Haha ja, niet echt een 18+ woord :') .

_nvds
Berichten: 3289
Geregistreerd: 15-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:43

Cowgirl schreef:
Mij verbaasd ook je positieve instelling. Ik zou zo iemand echt door de mest hoop hebben gehaald.

:') :')

_nvds
Berichten: 3289
Geregistreerd: 15-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:44

Je pony is penny bestemd :)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:47

Helaas is dit ook gebeurd bij de pony van een vriendin van me. Helaas zag hij er na de penny-knipbeurt écht niet meer uit(dat was dus niet zo 'mooi' recht als bij die van jou), en daar hebben we een boog van 2cm van moeten maken, omdat er écht niks meer mee te beginnen was. Leuk hoor |o
Inmiddels zijn zijn manen weer aangegroeid tot wat het was en tot op heden nog geen penny-schaar in de buurt gehad gelukkig.

Mijn Haflinger heeft niet zo gek veel manen, dus als een penny er een schaar in zou zetten zou ik er ook niet echt mee kunnen zitten, zoveel heeftie al niet :')

Hagar_Helga

Berichten: 755
Geregistreerd: 30-12-07
Woonplaats: Buren (gld)

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:50

Hehe, dat doen kids... in hun ogen doen ze je vast een gunst om je paard er zo prachtig bij te laten lopen.
Het is mij ook al een paar keer overkomen. Het ergste vind ik de recht afgeknipte voorpluk (die net tot aan de neus kwam grrr...)!

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:52

Oef! Ik heb veel respect dat je er om kan laggen TS! Mijn paard heeft bijna het dubbele van lange manen wat jou mooie paard had, als daar door iemand een schaar in gezet wordt durft die waarschijnlijk nooit meer op het erf te komen, laat staan mij ergens tegen komen :')

Hopen dat het weer snel aangroeit, het stond je paard mooi :) (lange manen dan eh hihi)

Hobby

Berichten: 1408
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 20:55

Door de 'kadetjes' dacht ik aan iets ernstiger. Hoepeltjes is overkombaar :D

Ik weet dat ik inderdaad in mijn handen mag knijpen dat het hierbij gebleven is, moet ook niet denken aan een recht afgeknipte voorpluk of fjordencoupe (no offence). Gelukkig hebben mijn pony's allebei een sneu voorplukje, dus daar is met knippen weinig eer aan te behalen.
In de wind leek het net alweer een woeste coupe.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:58

Hagar_Helga schreef:
Hehe, dat doen kids... in hun ogen doen ze je vast een gunst om je paard er zo prachtig bij te laten lopen.
Het is mij ook al een paar keer overkomen. Het ergste vind ik de recht afgeknipte voorpluk (die net tot aan de neus kwam grrr...)!



Nou ik weet niet hoe de opvoeding van tegenwoordig is hoor maar ik snapte als kind wel dat je niet zomaar aan andermans paarden mocht komen.

Ik vind dit gedrag ronduit asociaal van die kinderen(als het er meer waren) Ik heb respect voor jouw positieve houding TS, als ik erachter kwam dat ze zoiets bij mijn pony zouden doen zou hel losbarsten. :')

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:25

Nadat je het vanmiddag zei moest ik het toch even opzoeken. Echt bagger van de manen. Moet eerlijk toegeven dat de nieuwe coupe ook niet heel slecht staat. Over een paar weken/maanden zie je er al een stuk minder van. Gelukkig is het niet zo super kort. Wel super dat je er zo mee omgaat. Blijft toch heel vervelend als een ander aan je paard zit.

Haffiee
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:17

Zo zonde..

juliexxxx

Berichten: 547
Geregistreerd: 31-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 12:32

Ik zou echt boos zijn :p ben al super lang aan het sparen voor lange manen <3

Zoolgangster

Berichten: 9663
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:18

Ik ken een paardenfokker die dus ook een kortgeknipt tuigpaard had, en die man was ècht niet blij.
En die had toch al echt een leeftijd dat hij goed had leren relativeren...

Tsjerk
Berichten: 43
Geregistreerd: 13-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:07

hahahaha engelen haar voor in de kerstboom!! Gelukkig kun je er wel een beetje om lachen, maar leuk is het niet!

M0N5T3R

Berichten: 273
Geregistreerd: 02-03-13
Woonplaats: ergens in Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:07

Wat ga jij hier leuk mee om, als het bij mijn gentle zou gebeuren zou ik echt heel boos zijn! Vroeger heb ik wel kinderen betrapt in de wei maar een bordje met: verboden toegang, doet veel

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 15:47

Respect hoe jij hier mee omgaat maar ik zou echt moordneigingen krijgen. Anderen hebben van mijn pony af te blijven! Knippen doe ik zelf wel wanneer dat nodig is (fjord).

Hobby

Berichten: 1408
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 16:37

Dank je wel! Tot nu toe heb ik nog geen penny bij de pony's kunnen betrappen. Ik denk dat mijn nieuwe bordje duidelijk genoeg is :D De nieuwe coupe begint al te wennen. Ben benieuwd wat de volgende pennyactie wordt!

selyna

Berichten: 1118
Geregistreerd: 20-06-12

Re: Pony met een ongevraagde nieuwe coupe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:27

ik vind je broer echt geweldig!!!
rompje whahaha *\%/*