Afgelopen zomer is mijn Tinkermerrie Caily gedekt door de Tinkerhengst Collin (vd Gorterstraat). Nu is Caily op zich al een droom die uitkomt, maar dat ze nu drachtig is van Collin is helemaal te mooi om waar te zijn. Ik ben al veel langer fan van Collin dan dat ik uberhaupt een eigen paard heb.
Collin is een 13-jarige hengst welke is goedgekeurd bij het NSvT en ICS-NL en heeft al vele bewezen nakomelingen, drie zonen van hem zijn goed gekeurd voor de dekdienst, en het Nederlands Kampioenschap Cobmerrie's 2012 is gewonnen door een door een dochter van hem. Nafok staat behalve in Nederland inmiddels ook in onder andere Duitsland, Belgie, Frankrijk, Zweden, Tsjechië en zelfs Amerika.
In de weken dat Caily bij Collin heeft gestaan om gedekt te worden was ik er zelf ook bijna dagelijks te vinden, dus ik heb toen al nader kennis mogen maken met Collin. Een wereldpaard, precies zoals ik hem mij had voor gesteld, of eigenlijk, zo leuk als dat hij is kan je je niet voorstellen. Ik heb zelfs de eer gehad om op hem te mogen rijden. Geen stap verkeerd heeft hij gezet, en dat terwijl hij al ruim vijf jaar niemand meer op zijn rug had gehad!
Afgelopen weekend ben ik samen met drie vrienden bij Collin en zijn baasjes op bezoek geweest om eens bij te kletsen, hem weer even een dikke knuffel te kunnen geven, en natuurlijk heeft vriendin Jessica (Eye of the Wolf Fotografie) Collin eens mooi vastgelegd. Mijn dank is groot! (kwaliteit is verslechterd door het uploaden)
Buiten dat ik Collin hiermee in de spotlights wil zetten, wil ik ook zijn baasjes enorm bedanken voor hun enorme gastvrijheid én alles meer. Ik denk dat ze nog niet half door hebben hoeveel dat voor mij betekent!
01.
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
11.
Nog even samen op de foto
12.
13.
14.
15.
Voor de volledigheid nog even Caily gisteren, 150 dagen drachtig.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5863_n.jpg
Laten jullie een berichtje achter?
Groetjes,
Lotte