[ITP] Knappe schimmel Niki tussen de witte bloemetjes!
[ITP] Fotomodel Niki deze keer tussen de gele bloemetjes!
Tjaaaa soms heb je van die momenten dan ben je niet zo slim.. Wordt ook wel eens dom genoemd..

Eind augustus heb ik foto's van Niki op de heide gemaakt. Helaas was ze die dag niet zo heel erg lief ghehe, en had ze niet zoveel geduld om stil te staan. (oke lag niet aan haar, we waren met twee paarden en twee personen, ik als fotograaf en de eigenaar mocht haar vasthouden, afleiden en het andere paard in de gaten houden, wat hebben we daar van geleerd > volgende keer iemand extra meenemen) Plus die periode had ik het ook druk met betaalde shoots die voorgingen met bewerken. Wel twee foto's van deze shoot bewerkt maar daar is het al die tijd bij gebleven en ik dacht dat er verder ook niet meer echt leuke foto's bijzaten omdat ze niet echt mee wilde werken.
En nu was ik vandaag mijn computer een beetje aan het opruimen en toen kwam ik deze foto's tegen. Hmmm daar zaten toch wel leuke bij haha! Dus die bewerkt en tadaaa een topic aangemaakt

Even een opmerking. Bij alle foto's staat ze op een paadje tussen de heide struikjes in. Ook de actie foto's zijn op een open plek gemaakt, waar af en toe een heel klein struikje stond. Nu staat de heide ook niet meer in de bloei, maar mocht je volgend jaar etc van plan zijn om foto's in de heide te maken. Kijk dan of je het paard ergens op een paadje kunt zetten! Zo blijft de mooie natuur tenminste behouden!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

En actieeeee

7.

8.

9.

10.

Een reactie zouden wij erg leuk vinden!