Vol goede moed stapte ik op mn Romeo en ging de bak in.
Romeo is altijd heel koel in zn hoofd, waarom zou je je druk maken? Word je toch alleen maar moe van? Met die instelling gaan wij altijd rijden.
Nu dus ook, totdat ze aan de overkant van de weg een aantal koeien uit het land in de trailer achter een tracktor wilde zetten, koeien, ja die zijn erg leuk! Maar nu gingen ze wel te keer en wat moet je dan? Romeo dacht laat ik ook maar als een gek gaan rondrennen en bokken in de bak.
Heb geen bokfoto's die gaf die telkens voor dat hij overging in de galop.
Dit was dus voor het eerst dat ik Romeo heb dat hij er dus echt vandoor ging.
Ik heb zitten gieren van het lachen op hem, omdat ik het gewoon echt hilarisch vond haha!!

Vandaar staan de foto's dus ook niet op volgorde en heb ik geen foto's van het instappen. Uitstappen is door bokker Nola12 gedaan
Romeo is 5 jaar en sinds mei ohz. We hebben in oktober een onderlinge wedstrijd gereden in de B, waar we 1e werden met 185 punten.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=528F49F7
We volgen ook priveles en ik weet dat we nog een hele lange weg te gaan hebben. Ik moet ook aan de voorkant meer los laten, hem meer vertrouwen geven, we zijn al een heel stuk voorruit gegaan en hoop dat er over een aantal topics ook echt voorruitgang is te zien. Wees daarom aub een beetje mild, maar onderbouwd commentaar en tips sta ik zeker voor open en zal ik ook echt wat mee doen!

Nog even kijken naar de koeien wat dus wel leuke plaatjes oplevert.

Toen konde we hem eindelijk een beetje oppakken.
Ik moet echt voor me kijken ipv geld zoeken, in me les ben ik hier ook hard mee bezig.

Handen moeten hoger en naar voren

Hier nam meneer weer een spurt..

Hakken meer uitdrukken en tenen naar binnen

Teugels meer op maat en handen hoger.

Inzet van hand veranderen, vind me binnenhand te streng.

En na het rijden nog wat foto's gemaakt..

Bedankt voor het kijken!