Vrijdag stond er een shoot gepland met mijn lieve paardje Lexington. 's ochtends had ik rijles (auto) en zag het somber in, geen straaltje zon te bekennen en donkere wolken aan de lucht.. maar toen ik opweg was naar paardlief werd het steeds beter, en uiteindelijk heb ik prachtige foto's kunnen maken met zonnetje en al!
Dit jaar rijd ik Lex alweer drie jaar voor iemand, maar die iemand is er niet meer.. 06-09'13 heb ik een persoon die ontzettend veel voor mij betekend moeten loslaten door de ziekte kanker. De foto die op haar kaart stond bij het overlijden, zo'n foto is er met ontzettend veel toeval bij mij ook uitgekomen. Dit is de eerste foto die ik graag met jullie wil delen:
She's watching us from heaven.

Omdat ik enorm trots ben op wat ik in die drie jaar bereikt heb met mijn lieve Lex, wil ik de foto's graag met jullie delen. van Hells paard alleen buiten, tot engeltje (met drakenstreken moet ik toegeven).
Waterpret met Lex

afgelopen zomer heb ik een klein beetje stijgeren op commando geoefend, maar doe het niet vaak

en wat werden we nat.. maar altijd een dikke glimlach als we samen zijn

en nog wat losse foto's van ons

hop hop in galop, mijn droom is om een keer naar het strand te gaan met Lex.

en tot slot,

Ik hoop dat jullie de foto's mooi vonden, en net zo genieten van de beelden als ik zelf.
Zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten

xx & (_) (_) van mij & lexje.