Er kwam hier een meisje aan de deur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:02

NesxNas schreef:
Ewona schreef:
Tja, als je tijd hebt om "vage" verhalen in de wereld te helpen, dan heb je vast ook wel tijd om ze weer uit te wereld te halen.
Toch raar dat er geen opheldering komt.
Maar ja, misschien beter zo, want wie weet welk verhaal dat zal zijn.
Ik zal dit topic maar uitvinken ;-)

Ik blijf juist volgen! Ben benieuwd wat er nou eigenlijk uit komt!

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:08

melissa1997 schreef:
Vrees dat we geen uitleg meer krijgen want TS is 12 minuten geleden nog online geweest...

Hihi ik blijf ook niet de hele tijd op dit topic online :+ Als er iets is zie ik het vanzelf voorbijkomen, zo niet, dan vergeet ik dit hele topic gewoon :D

Melisjeee
Berichten: 1334
Geregistreerd: 09-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:27

NesxNas schreef:
melissa1997 schreef:
Vrees dat we geen uitleg meer krijgen want TS is 12 minuten geleden nog online geweest...

Hihi ik blijf ook niet de hele tijd op dit topic online :+ Als er iets is zie ik het vanzelf voorbijkomen, zo niet, dan vergeet ik dit hele topic gewoon :D


Nee oke, maar als het TS dr eigen topic is neem ik aan dat je er wel even af en toe kijkt _/-\o_

lelijke_heks
Berichten: 1446
Geregistreerd: 15-03-11
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Er kwam hier een meisje aan de deur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:35

hmmmm beetje vreemd verhaal ja... ben ook benieuwd naar de uitleg.

zou het zelf ook niet leuk vinden als meisje van 11 zijnde als een ander meisje van 11 de paarden van mijn moeder zou mogen verzorgen.... durf er eerlijk voor uit te komen dat ik dan toch wel wat jaloers zou worden.

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Er kwam hier een meisje aan de deur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:36

Er wordt een definitief slotje geplaatst op dit topic, omdat moeder dit niet had mogen plaatsen onder het account van de dochter.
Verder het dringende verzoek in het vervolg gewoon even een moderator in te lichten of te temmen op een topic als je het idee hebt dat het verhaal niet klopt in plaats van dit in het topic te melden.