Sinds september 2012 ben ik de trotse verzorger van Serena, maar ik heb hier nog nooit een topic van haar geplaatst. Een poosje terug is een vriendin van mij langs geweest om Serena op de foto te zetten, dit was Kirsten (Fellow op bokt) van DKW Fotografie. Omdat ik toch best wel trots ben op deze foto's wil ik ze toch aan jullie laten zien!
Even voor de duidelijkheid, ik weet dat Serena dik is, maar ik ben al hard bezig om dit eraf te krijgen!
Ook ben ik geen topruiter, er zijn nog veel verbeterpunten, maar we zijn er druk mee bezig! We zijn in ieder geval al van ver gekomen.
Dit is Serena!
x 5.5 jaar oud
x haflinger x fries
x wordt recreatief dressuur mee gereden, en lekker buiten!
Verbeterpuntjes van mij zijn vooral mijn hakken uitdrukken, en ook iets trotser zitten mag ook wel. Ook voor me kijken zal mijn houding wel ten goede doen. Soms mag ik ook mijn handen nog wel iets meer dragen volgens mij.
Hier dan de foto's!
1. Zo reden we vorig jaar rond, een beeld waar ik toen heel trots op was, nu weet ik wel beter!

En zo rijden we nu rond!
2. In het begin loopt ze een poosje zo, de ontspanning komt pas later, maar gaat al steeds beter en sneller!

3. Dan gaat het langzaam zo.

4. Ik ben zelf echt superblij met dit beeld, zelf mag ik mijn hakken nog iets meer uit drukken, en iets rechter op zitten.

5. Sta momentje,hakken uitdrukken.

5. Volgens mij mag het neusje er iets meer uit.

6. Wat ik hier met mijn binnenhand doe?

7. Dan nu de galop, zoals jullie kunnen zien is dat wel een struikelpuntje. Serena haar galop zit niet echt lekker, en aanspringen vind ze erg moeilijk en gaat vaak ook gepaard met een bok en gecross het eerste rondje. Probeer er zelf wel op te letten dat ik moet gaan zitten en mijn hakken moet uitdrukken.

En toen was ik trots op mijn lieve pony!
Ben van plan nog een ITP topic te maken, hier alvast een voorproefje!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, tips zijn zeker welkom! Maar houd het lief, wij zijn geen Z ruiters.