Het is alweer eventjes geleden dat Aschinski en ik mee hebben gedaan aan een fotomeeting van Bokt op de Gorsselse Heide. Dit was de eerste keer dat we aan een fotomeeting meededen. Voor Aschinski was dit ook de eerste keer dat hij mee was naar de heide... Maar hij heeft zich super goed gedragen!!
De foto's zijn erg mooi geworden en deze wil ik graag met jullie delen!
Eerst even voorstellen:
Aschinski is een 8 jarige ruin van Tuschinski.(x Metall)
2,5 jaar geleden was ik opzoek naar een ander paard en zijn we bij JVDH wezen kijken en als eerste werd Aschinski uit stal gehaald! Aschinski was net de dag voordat wij kwamen gebracht..omdat ik de eerste keer na het rijden toch twijfelde heb ik hem dezelfde middag nog een keer gereden. Gelukkig was ik er toen van overtuigd dat dit mijn paard ging worden(Hij was mager,slecht gereden en niet opgevoedmaar daar kan JVDH niks aan doen natuurlijk aangezien hij er nog geen dag stond).. als hij teminste goed gekeurd zou worden...en dat werd hij nadat we hem 3 weken op proef hebben gehad!
Op dit moment rijden we L1 dressuur..
Veel plezier met de foto's bekijken!
Ohja aangezien ik het erg moeilijk vind om te kiezen welke foto('s)ik wil laten uitvergroten..hoor ik graag jullie mening!
Fotografen bedankt voor de super leuke dag en mooie foto's!!

Zo dat waren ze dan..Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten!