Tijdens de vakantie in augustus hebben onze gasten die de paarden heel goed kennen, geruisloos vroeg de paarden op de wei gezet zoals we hadden afgesproken, maar wat ik niet wist was de bedoeling dat een fotosessie gedaan zou worden om mij met mijn verjaardag afgelopen weekend te verrassen met een kalender van foto’s van onze paardjes.
Ik vind de verrassing erg gelukt. Geen van de foto’s mag gekopieerd worden of elders gebruikt zonder toestemming.
Graag stel ik aan jullie voor de ruin Hercule en de merrie Polie. Beiden paarden zijn van het ras cheval ariegois de merens in de volksmond de merens.
Ook heb ik zelf nog wat foto’s van de paarden rondom het huis gemaakt onlangs in de zomer:
En nog wat foto’s van ons huis met omgeving zodat jullie een indruk krijgen van het landelijke karakter van het geheel waar wij mogen wonen:
en als laatste lest best onze bruine bles die we natuurlijk niet mogen vergeten:
Zoals jullie wellicht kunnen opmaken uit de foto's zijn wij erg gelukkig met onze lieve fijne paardjes en de prachtige plek waar we mogen wonen en paard rijden.