Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EskeGirl schreef:En , wat zijn je punten en hoeveelste ben je geworden?
Mooi dat het goed ging en dat je een ervaring rijker bent!
.FriesWytske schreef:Zou eerder bij jezelf gaan kijken, waarom je zulke lage punten hebt. In plaats van direct te zeggen dat het een strenge jury is. Zo aan deze punten te zien, ben jij er nog niet klaar voor om op wedstrijd te gaan met dit beestje.
. En je zegt ''ik begin liever met lage punten dan meteen hoog''. Maar waarom eigenlijk? Het is toch juist heel leuk als je meteen goede punten haalt? Celiien schreef:3.5 jarige en 1.5 jaar combi? mag hopen niet qua rijden
Beetje netjes reageren mag ook wel.44Myrthe44 schreef:Om 157 in de B te rijden moet je echt héél beroerd rijden, ook als het een strenge jury was.
Zou nog even lekker lessen nemen en wachten met de wedstrijden verder, het is echt niet leuk als je keer na keer zulke punten haalt. En je zegt ''ik begin liever met lage punten dan meteen hoog''. Maar waarom eigenlijk? Het is toch juist heel leuk als je meteen goede punten haalt?
Celiien schreef:Sorry dat ik t vroeg hoor allemachtig. Jij zet het er niet bij ik neem alleen maar aan
valerie2012 schreef:Celiien schreef:Sorry dat ik t vroeg hoor allemachtig. Jij zet het er niet bij ik neem alleen maar aan
dus ik hoef het der niet bij te zetten. Zo als kan zien in mijn onderschift is niet mijn 1st paard sins ik geboren ben. EN zeker niet mijn moeder 1ste paard. Alleen paarden van ons waren dezen leeftijd wij hebben alleen maar jongen paarden gehad. Dus evaring genoeg daar in. En als beetje slim bent zou snel ook wel kunnen na denken dat een normaal mensen met verstand van paarden niet op een 2 jarigen gaat zitten.