Deze week was weer een week vol veranderingen voor onze grote vriendelijke reus! Zijn vriendje verplaatste naar een nieuwe stal en we waren eigenlijk al een poosje aan het twijfelen om er een ander paardje bij te zetten, maar 3 paarden is toch een groot verschil met 2. Nu zijn vriendje verplaatste hoefden we niet langer te twijfelen en konden we Femme van een mevrouw die we kenden, zeker laten komen! Het is de bedoeling dat ik en mijn vriend haar verzorgen en rijden en dat de eigenaresse natuurlijk langs kan komen wanneer ze wil voor een bezoekje of om eens te rijden

We waren al 2x langsgeweest bij haar thuis om eens kennis te maken met Femme en de klik was er echt wel

Fototje van laatste keer dat we haar waren gaan bezoeken:

En dus nu was het grote moment aangebroken...
Femme komt aan op de vanne en spot meteen die knappe grote vent:

Er is direct oogcontact, Graphit denkt 'How You Doin?!'

En de eigenaresse ziet meteen wat Femme denkt

'Heeey sexy lady!'

Eventjes kennismaken

'Hoe verleid je zo'n merrie? Met een kusje?'

Het zou echter geen merrie zijn als..

Maar achter haar rug denkt Grafietje: 'Wat n vrouw!!!' ;D

Samen een sprintje trekken

Samen op onderzoek
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-UNLSOSFK.jpg
En Grafietje blijft maar openlijk flirten met Femme, die er totaal geen bezwaar tegen heeft!

Hij voelt zich duidelijk een echte vent (en zelfs een beetje macho)

Femme haar prachtige koppie!

En als ze samenlopen, tjah dan is het al gauw duidelijk dat er iemand hele dagen achter n ander zn gat zal lopen, letterlijk dan...

Ik vind het echt super om zo'n twee knappe schimmels in mijn wei te mogen hebben staan en ga dan ook 200% genieten van beide!

Hoe bedoel je, liefde op het eerste gezicht