Ik ben er achter gekomen dat mijn bloedeigen paard in een film heeft meegespeeld en dat voor mij heeft verzwegen... Nooit een handtekening of een uitnodiging om eens met JD de rode loper op te mogen, helemaal niks

Toen de film eenmaal uit was en hij niet veel werk meer had, besloot hij om het te gaan proberen als stuntman (euh paard) wat resulteerde in een poging om mee te kunnen doen aan de film The Smurfs.
[VVDD] Help mijn paard heeft iets voor mij verzwegen !
Nu is het even een paar weken rustig geweest en zou je denken dat Joker zijn ambities voor het grote doek aan de kant heeft gezet, maar wat blijkt... Joker wil een reality ster worden .....
En nee niet zo maar iets... nee hij wil feesten, zuipen, achter de wijven aan en een beetje dom doen voor de camera .... Jaja joker wil ook een Oh oh Cherso worden

Hij had gehoopt dat ik bij het horen van zijn naam de link wel had gelegd naar Jokertje (aangezien ik hem soms ook zo noem.... ) maar jullie snappen dat ik daar dus niet slim genoeg voor ben... Tja verdorie wat doe je dan...
Roos kan het niet zijn, want er zijn nergens rozenstruiken om in te rollen... Barbie..

Toen kreeg Joker gisteravond een geweldig idee !!! En ja...ik kan er niet meer onderuit...zelfs ik zie nu dat hij het meent....

http://img854.imageshack.us/img854/1619/ses9.jpg

Hoe krijg ik hem nu van dit idee af ?? Straks gaat ie ook mee doen met Echte meisjes en paardjes of wil hij een schoot shetlander met de naam Gucci

Of wat nou als hij op tv een leuke merrie gaat zoeken...
Nee dit avontuur is hopelijk ook snel weer voorbij !