wat is leuk om te starten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

wat is leuk om te starten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 19:13

Kwa wedstrijden. Ik mag wel naar hch harmelen als nog B rij. EN als niet in zelf weekend valt als me eigen club. Maar als l1 ben. Mag ik sowieso buiten woerden maar we willen dat 1st dicht bij. Zeg maar Wat is dan leuke club om te rijden. Regio utrecht graag geen club waar als oudoor is de ringen dicht op elkaar staan. Want dan hoor je het voorlezen van de ander ring en daar hou ik niet zo van. Mag zo wel als oudoor en indoor zijn. En mag ook gras trein zijn. Me paard is nog niet echt op vreemd terein geweest. Want overal waar nu kom kent ze. En we weten totaal niet hoe ze regeerd op vreemd trein. zo wel kwa rijden als trailer laden niet.

RiannaB

Re: wat is leuk om te starten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:22

Mijn bijrijdpaard staat op HCH. Rij zelf geen wedstrijden, maar voor zover ik weet worden daar maar weinig wedstrijden georganiseerd. Wel een hele mooie locatie. Van verdere locaties/verenigingen in de buurt heb ik geen verstand.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 19:29

RiannaB schreef:
Mijn bijrijdpaard staat op HCH. Rij zelf geen wedstrijden, maar voor zover ik weet worden daar maar weinig wedstrijden georganiseerd. Wel een hele mooie locatie. Van verdere locaties/verenigingen in de buurt heb ik geen verstand.

HcH harmelen worden besten wel veel georganiseerd zo ver ik weet. 2 vriendin van mijn staan daar. Maar van wie ben jij een bij rijder dan.Ik kom regelmatig zelf bij hch harmelen en zie vaak genoeg op startlijsten staan.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:33

Ik las je bericht en dacht :? Maar toen ik je onderschrift las verklaarde t een hoop!

Dus je bent opzoek naar een andere rijvereniging? Als je van n club lid bent mag je toch ook wedstrijden rijden buiten de kring?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:37

valerie2012 schreef:
RiannaB schreef:

HcH harmelen worden besten wel veel georganiseerd zo ver ik weet. 2 vriendin van mijn staan daar. Maar van wie ben jij een bij rijder dan.Ik kom regelmatig zelf bij hch harmelen en zie vaak genoeg op startlijsten staan.

Ik pb je even!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 19:43

Amiigo schreef:
Ik las je bericht en dacht :? Maar toen ik je onderschrift las verklaarde t een hoop!

Dus je bent opzoek naar een andere rijvereniging? Als je van n club lid bent mag je toch ook wedstrijden rijden buiten de kring?

ik ben op zoek naar leuke wedstrijden. Ik ben super leuke en gezelligen club lid. Maar als L1 Ben mag met paardje ook buiten woerden starten.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 19:44

RiannaB schreef:

HcH harmelen worden besten wel veel georganiseerd zo ver ik weet. 2 vriendin van mijn staan daar. Maar van wie ben jij een bij rijder dan.Ik kom regelmatig zelf bij hch harmelen en zie vaak genoeg op startlijsten staan.[/quote]
Ik pb je even![/quote]

oke

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:16

WD-V -> WD-K