Klaar om te vertrekken
Mijn uitzicht op de heenweg
Sarah ziet iets interessants
In Balloo aangekomen, mochten Saar en Mickey meteen lekker de wei in, bij 2 Fjorden. Ze waren behoorlijk aan het rennen en doen, totdat ze ineens ontdekten dat er in dit weiland nog gras stond! En terwijl de Fjordendames nog druk aan het rennen waren, waren mijn dames al aan het eten, nog wel heel dicht bij elkaar
Drachtig weidegenootje Nandy
Ander weidegnootje Thea
Buurvrouw Udith
De volgende ochtend, Sarah in haar box. Ze was rustig op stal, het ging beter dan ik had verwacht. Ze leek het zelfs wel leuk te vinden, met de mensen en paarden om haar heen. Niet dat het (te) druk is ofzo, maar wel wat meer "aanspraak" dan in het weilandje waar ze eerder stonden.
Ondanks de regen wilde Mickeys amazone toch wel even de bak uitproberen!
Het stalkatje waagde zich tussens Mickeys benen
Zo, dat waren de eerste foto's. Ik ben erg blij met deze stal. Sarah wordt elke ochtend en avond gevoerd en buiten binnen gezet, dus ik hoef er niet meer zelf 2/3 keer per dag heen om te voeren enzo. Mickey blijft 's nachts gewoon buiten, met 1 van de Fjorden. Nu ik niet meer zo veel tijd aan de verzorging kwijt ben, hoop ik wat meer te kunnen gaan rijden. Gisteren en vandaag heb ik al even in de bak gereden, en Saar gedroeg zich voorbeeldig. Mickey is nog wel wat onrustig (is ook net van d'r veulen af), maar dat zal ook wel goedkomen. Bovendien zijn de mensen op stal aardig en gezellig.