Raven (v. Aron van de Haflingerborg)
30/04/2011
1.40
Lief meisje

Vorige week is Sacha (Atani op bokt) op bezoek geweest om mijn 2 meisjes op de foto te zetten. Ze wilde portretfoto's oefenen met haar nieuwe camera en ik ben heel erg blij met het resultaat!
Raven is mijn kleine, lieve wonder en betekent echt heel de wereld voor mij. Het hele verhaal van Raven kan je in haar eerste topic vinden (zie profiel). Ik kan me geen fijner paardje inbeelden dan Raven: er zit letterlijk 0,0 kwaads in, ze is heel leergierig, sensibel, loopt erg fijn, ze is zo op mij gericht, ...

Als ze dik 3 is wordt ze eerst beleerd voor de kar en rond haar 4e wil ik met haar beginnen onder het zadel. Ik ken haar vader goed en herken ontzettend veel van hem in haar, wat ik uiteraard helemaal niet erg vind. Daardoor weet ik wel dat ze tijd nodig gaat hebben, ze groeit traag en is mentaal ook nog echt niet klaar om aan het werk gezet te worden. Dat is niet erg, we hebben alle tijd en genieten elke dag van elkaar

Geniet van de foto's!

Oh zo charmante voorpluk, haha.

En een beetje miep miep zoef zoef actie

En voor bewegende beelden, een filmpje van deze zomer:
2 foto's die zoveel voor mij betekenen...

Mijn 2 meisjes

PS. Raven staat een beetje mollig momenteel, het is en blijft een haflinger en gras is lekkerrrrr

Laat gerust een reactie achter, dat vinden we uiteraard erg leuk