Omdat we al een tijdje niet echt actief zijn op bokt, vond ik het maar eens tijd om weer eens wat van ons te laten horen! Met onze laatste wedstrijd afgelopen mei, hebben we eindelijk de punten bij elkaar gereden om M1 te mogen starten!! Onwijs gaaf, en helemaal als je dan met dat topic, met heel veel reacties, ook nog eens in uitgelicht staat! ([RIJ-ITP] M1 startgerechtigd met dressuurshetlander Bonfire!!)
Helaas, hebben we vlak na dit spetterende gebeuren, weer pech gehad. Bonfire is met haar kont onder de trailerstang terecht gekomen, en kreeg daar een flinke bult, waarna we een hele periode hebben gekwakkeld. Fysio erbij, homeopathische middeltjes, masseur, pijnstillers, niks werkte.. Na weken rust, en van alles uit de kast te hebben gehaald, heb ik toch besloten om naar Rodinde Hoogenraad te gaan. 18 Juli is Bonfire behandeld, onder verdoving, en weer helemaal rechtgezet, het bleek een gekanteld heiligbeen te zijn. Dat schijnt ongeveer net zo'n pijn te doen als een zwaar gekneusde stuitje, en dat doet echt zeer!! Daarna nog acupunctuur, en weer fris en fruitig richting huis, met een opbouwschema.
Na weken te hebben gewandeld, gelongeerd, en genoeg rust, zijn we eindelijk wezen opbouwen! En wat een heerlijke pony is ze toch!! We doen nog steeds aardig rustig aan, maar zijn wel al serieus aan de slag om weer te gaan trainen voor de M1! Qua conditie gaat het super, en we hebben er beiden weer onwijze zin in!! Daarom wil ik nu met heel veel trots een paar fotootjes delen met de bokkers!

Hier loopt ze nog aardig 'strak' in het lijf, maar gaan zeker al de goede kant op!

Bij deze foto loopt ze al een stuk losser, en meer van achter naar voren.

Dit is dan toch echt waar ik de kriebels van krijg, mijn toppertje!

En dan der knappe koppie, ik heb tijden gezocht naar een hoofdstel als dit.
Stukje bij beetje gepuzzeld, en nu dan eindelijk een mooi, net, wit onderlegd hoofdstelletje!

En dan te bedenken dat ze er zo uit zag dat ik haar kocht (zo'n 2,5 jaar geleden):

Ik ben in ieder geval super trots op mijn kleine ukje! Ze doet het super goed, en geniet met volle teugen! Natuurlijk rijden wij geen 7 dagen in de week dressuurmatig, hooguit 3 keer per week. Daarnaast maken we heerlijke buitenritjes, en longeren regelmatig. Ter informatie: Ik ben 22 jaar, en 1.59m klein. Bonfire is een 14 jarige shetlandmerrie van 1.12. Samen rijden we dressuurwedstrijden tussen de paarden!