Mo en ik hebben in 2 jaar al heel veel meegemaakt samen en hierdoor is onze band heel sterk geworden.
We voelen elkaar precies aan en weten exact wat we aan elkaar hebben, heerlijk is dat!
Nu gaat het rijden momenteel best heel lekker doordat ik me nog bewuster ben geworden (dank u Lente en andere lesgeefpersonen) van mijn eigen houding, invloed en alles op Mo.
Ik ben onwijs perfectionistisch, vooral nu naar mezelf toe en dit moet ik af en toe leren loslaten en dan mijn doelen bijstellen. Dit gaat de laatste tijd echt goed en dit merk ik terug in de ontspanning bij zowel mezelf als Mo!
Ik hoop dat jullie dit ook terugzien

1.
Indraven, eerst nog zelf opzoek naar de juiste aanleuning en Mo voorwaarts tussen 2 benen en teugels krijgen!
2.

Volgende stadium: Ontspanning en fijne aanleuning.
Wel op de voorhand maar dat mag voor nu nog even.
3.
Hier ons huidige grote leerdoel: Mo wil daar beneden graag gaan stoten, ik moet dit voorwaarts oplossen maar dat is erg lastig met een al rennerig paard wat je dan bijna meteen helemaal kwijt bent. Hard mee aan de gang dus.
4.

Ik ben wel heel blij dat deze ontspanning eindelijk bevestigd lijkt!
5.

Modesta haar voorkeursgang is duidelijk de galop, zeker rechtsom.
6.

7.

En als ik nu nog leer zitten

8.
...krijg je dus dit soort fijne plaatjes waarin Mo echt even begint te dragen!
9.

En we lekker uitdraven

Ik zit voortaan iedere dag met een grote glimlach op mijn paard en dat is goud waard

Fem, wederom bedankt voor de foto's!!!