Jaja, wij mochten ook mee rijden op Horse event!

Zondag 15 september was het dan zo ver, de SGW clinic! Wow wat was ik zenuwachtig zeg.
Ik zal het niet te lang maken, maar het inrijden was een RAMP!

Het begon onderweg al, moesten 2 uur rijzen en na anderhalf uur vond hij het genoeg dus begon hij te trappen. Hij heeft het hele deurtje kapot getrapt en ging ook tot 3 keer toe "open" (hij waaide niet open omdat we reden, maar mijn vader zag hem er elke keer tegen aan slaan..)
Toen we er eindelijk waren was de rust nog steeds niet terug gekeerd, met moeite alle proppen er in gekregen met dank aan een hele aardige meneer!

Nou, toen er maar op gegaan. Galopperend naar de ingang, super begin.. En toen kwamen we bij de ingang en daar ging ik, mijn god wat ging dat gevaarlijk en hard. Knalde bijna op iemand. En zo ging dat nog een paar keer. Heb me toch een potje zitten janken, m'n vader heeft 3 keer gezegd; 'Klaar nu, we laden hem in en gaan weer naar huis.' Nee. Dat wilde ik niet, zo'n kans liet ik me niet voorbij gaan!! En god, wat ben ik blij dat ik het gedaan heb!!!
Eenmaal in de mensport piste aangekomen ging het super! Hij was in het begin nog wel wat heet, maar leuk dat hij het vond!

Sorry voor alle mensen die ik misschien bijna van de voeten heb gereden, sorry sorry sorry!! Schaamde me ook kapot!

Goed, de foto's spreken voor zich!

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6] Geconcentreerd

[7]

[8]

[9] Yihaaa

[10]

[11]

[12] Spetter de spetter

[13]

Het was echt een super ervaring, heel erg bedankt iedereen van Bokt en Lielle natuurlijk!!!

Mochten er mensen nog foto's hebben zijn die altijd welkom!