Ik zat even door mijn foto's te scrollen van mijn jaarling en vond dat zij hier wel een plekje verdiende

Halo-inn is van 14 mei 2012 en is een jazz x san remo x lux uit de Nomia stam.
Ik heb haar sinds januari dit jaar, ze was kort daarvoor pas afgespeend en een leven zonder mama, bij een nieuwe eigenaar en een nieuwe groep paardenvriendjes heeft haar wel wat stress bezorgd en daardoor is ze wat ziek geweest.
Gelukkig is ze nu helemaal opgeknapt, in het begin was alles en iedereen eng. Gelukkig zijn we nu op het punt dat mensen niet meer eng zijn, borstels je niet meer opeten en je af en toe best wat terug mag doen als je paardenvrienden je bijten

Zelf vindt ik haar helemaal geweldig en stiekem kan ik niet meer wachten totdat ze naar huis kan komen (Ze staat in de opfok)
De kwaliteit van de foto's is niet om een huis over te schrijven helaas. Door het overzetten op de computer en uploaden zijn ze redelijk beroerd geworden, maar op toch een impressie te hebben zeg maar

Bij de oude eigenaar nog, klein babypaardje

Aankomst bij de opfok, no worry de wegen waren super te rijden.Anders ga ik niet met een veulen op pad.

Je smelt toch gewoon van dat kleine koppie

Na het buiten spelen moet je even slapen. Mevrouw heeft een touw aan haar halster.Ze was vliegensvlug en bang, maar moest toch in handen komen omdat ze ziekjes was.

Dit was de aller eerste keer dat ik haar niet hoefde te vangen, maar ze kwam zo naar me toe

Lekker overdag het land op, even wennen aan dat gras

Mevrouw stro

En toen werd het zomer en werd ze toch wel heel knap

Vriendje kriebelen

Ik was geopereerd en liep met krukken, ook dat was oke. En even vertellen dat ze goed moet groeien zodat we later lekker kunnen rijden

Oke baas, ik ga alvast oefenen

Knappe merrie toch??

Schapen, koeien, alles is interessant als je nog klein bent

Knap wordt ze he