Voor degene die geen zin hebben om het verhaal te lezen kunnen doorgaan naar de foto's
die zijn alleen door het weer niet helemaal gelukt, maar als het weer en de tijd een beetje meezit komen die zo snel mogelijk.Ravallo is een 4-jarige nrps ruin van Reflection x Welt Hit II
Samen met zijn fokker kwamen we helaas niet verder dan hangen en hebben we heb een maandje weggebracht. Opstappen moest binnen omdat hij dat een beetje spannend vond, verder was hij braaf dus hebben we hem opgehaald en naar zijn nieuwe stal gebracht...toen was hij officieel van mij. Daar gewoon lekker binnen opgestapt en over het erf gewandeld. Toen ik na een paar keer wat hobbelen voor het eerst in de bak ging eindigde dat in zandkorrels tellen
. Dus maar aan de lijn in de longeercirkel waar ik weer wat vertrouwen terug kreeg, waar ik na een paar dagen weer los ging. Helaas kneusde ik door een ongelukje met hem mijn pink (hij stond erop
) dus kon ik die week erna alleen wat longeren. Toen ik er weer op ging begon het gewoon zoals normaal, maar toen ik ging draven ontplofte hij en was het gewoon een rodeo...en elke keer weer opnieuw. Ook kon ik alleen binnen afstappen dus moesten we daar weer zien te komen. Toen ik er weer naast stond heb ik gezegd dat ik er nooit meer op zou gaan. Ik ben nog nooit bang geweest voor een paard en stapte overal op, dus snapte er niks van.Hij heeft ergens een week in training gestaan, maar daar konden ze niks met hem beginnen. Dus had ik hem te koop gezet, hier heb ik echt om liggen janken en die tijd onwijs slecht geslapen. Ik kreeg een aantal reacties van mensen die wilde kijken, maar voordat ik daar een afspraak mee kon maken kwam Elise Buiten op mijn pad. Zei wilde het wel proberen, dus was mijn laatste hoop.
En nu zijn we ergens waar ik heel lang op heb gewacht, ik kan zelf weer rijden! Opstappen geeft nog wel spanning, maar ik red mezelf...hij mag dus blijven en is echt mijn maatje geworden
1. Zo zag hij eruit bij de fokker, verbaas me nog steeds waarom ik hem leuk vond haha

2. In de longeercirkel voor het "voorval"

3. Eindelijk weer thuis

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Gister waren we helaas doorweekt

Ik ben zo trots dat ik jullie deze niet hele spectaculaire foto's toch wil laten zien. Hij loopt vooral in het begin van het rijden graag wat meer boven in, maar na een tijdje ontspant hij vanzelf wat meer in zijn bovenlijn...die ontspanning komt steeds sneller. ik ben gewoon super blij met hem
veel succes verder samen