Wow, bedankt al voor de vele en leuke reacties!
[***] is gewoon ontzettend stoer .. hij blijft mij altijd maar verbazen, zo'n leuk beest
CarinaR schreef:Lijkt wel of hij ruikt of t kan of niet. Knap hoor. Blind en je zo redden.
Inderdaad knap
Hoe die het doet ben ik nog steeds niet over uit, maar weet prima waar hij is en waar hij naartoe kan! Dit wel als je hem de tijd geeft, heb hem ook al tegen dingen aan zien lopen
maar dit had dan bv. te maken met een vluchtreactie en dan heeft hij de tijd niet om in te schatten .. Dus ja, het loopt niet altijd 100% vlekkeloos
maar hij doet het meer dan prima!
@ VisibreTeam :
Moet je het toch wel heel raar gaan omdraaien
En [***] met een K kan ik toch maar niet aan wennen
@ Tinky12 : ach ja, drama .. op zich vind ik het niet erg, en zeker niet als ik ze op deze manier op stal kan zetten
Is ook niet slecht voor de hoeven, wat vochtigheid.. En ze hebben ook gewoon droge plekken in de paddock dus dat is het voornaamste
En natuurlijk de box 
Girassol schreef:Wat gaaf dat het zo kan! Ik heb meerdere topics gezien van [***] en het is echt mooi om te zien dat 'ie iemand heeft die zo goed voor 'm zorgt en dat hij op zo'n fijne plek staat

Dank je wel voor het supercompliment
En verder is de stal echt helemaal
Geniet er nog steeds elke dag van dat ik daar terecht ben gekomen .. en de pony's ook