Zoals de meeste van jullie misschien wel weten, is mijn pony Lotje helaas met pensioen. Dat vond ik eerst onwijs moeilijk maar nu dat ik zie hoe blij ze is, maakt het mij ook gelukkig.'
Sinds eind Juni heb ik een nieuwe opvolger voor mijn pony. Het is ook een merrie vos (ze komen gewoon op mijn pad gelopen!).
Hier een klein paspoortje:
Naam: Bantilla
Afstammeling: Paddox X Sir Chamberlin
Leeftijd: 7 jaar
We waren een kleine periode op zoek naar een nieuw paard toen ik hoorde van mijn baas dat er een merrie te koop stond bij stal Van Silfhout. Ik ben een paar keer eerder meegeweest tijdens lessen en kende ik de stal wel een beetje. Alle kenmerken van de merrie en alles eromheen was precies wat ik zocht dus zijn we wezen kijken. Ik heb haar 2 keer uitgeprobeerd en ik was verliefd! Ze was al goedgekeurd dus 2 dagen later mocht ze mee naar huis! Helaas ging ik die week al op vakantie dus heeft mijn baas goed voor haar gezorgd.
Na 4 weken wachten heb ik haar eindelijk kunnen zien!
Ik wil graag iedereen op stal Van Silfhout bedanken dat ik deze merrie mocht overkopen ( ja en mijn ouders ook natuurlijk!).
Hier zijn de foto's dan! Ze zijn door mijn moeder gemaakt die als beroep professioneel fotograaf is. Deze foto's mogen dus niet gekopieerd worden zonder toestemming. De qualiteit kan verslechterd zijn door de upload site.

En wat foto's van het rijden. Ze staan niet op volgorde.

http://www.cbkfotografie.com/
Mijn plan is om dressuurwedstrijden met haar te gaan rijden. Aanstaande vrijdag hebben we onze eerste oefenwedstrijd. Ik heb er echt zin in!
Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe merrie! Ze is een super 2e merrievos!

wat een prachtig paard