U roept, wij draaien

Net even m'n lunch naar binnen gewerkt, daar zijn dan weer geen foto's van want die was op voordat de camera tevoorschijn kon komen, sorry
Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat ik volgend jaar nog een keer wil
Gezellige mensen, gave dingen om te zien, lekker eten, en gezellige bokkers ook!
Tijdens de lunch met MZorro vergeleken waar we allemaal heen gaan, en MZorro vond het ook wel leuk om ineens d'r bord heel kunstzinnig neer te zetten op de tafel. We weten nu dat bokkers ontzettend rood kunnen worden, maar omdat ik heel erg sociaal ben en haar nu al genoeg voor gek heb gezet, heb ik er geen foto's van gemaakt, zo ben ik dan ook wel weer
Ik voelde me net ook even heel stoer en penny want ik heb Frederic Pignon in de VIP Lounge gezien en heb gezegd dat ik zijn paard en zijn training heeeel gaaf vond om te zien. Spoken as a true penny dus, maar goed, hoe vaak krijg je nou de kans om tegen Frederic Pignon te praten, bijna nooit dus. Moet je dan wel even gebruik van maken he!
Hieronder even een hele korte foto impressie van de training van Frederic en uiteraard het briljante veulentje met moeder, die zich niks van de hele club kinders aantrekken en er gewoon doorheen banjeren
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Zoek het veulentje

[
Afbeelding ]
En hoe wij erbij zitten in de VIP Lounge? Nou.. Zo

[
Afbeelding ]
Van links naar rechts: chelle_dora, MZorro en vriendin van MZorro

Nou.. Wij gaan eens opruimen en kijken wat er te zien valt..