) en natuurlijk ook [***]. De planning was om een kleine wandeling aan de hand te maken met de pony's en onderweg te stoppen voor een lekkere pannenkoek
Het werd nog best een stevige wandeling, maar [***] deed het SUPER! Wist niet of het ging lukken omdat natuurlijk alles nieuw is voor hem maar wauw, wat deed hij het goed!
Dus hier een impressie van ons uitstapje.
1. Het onderwerp in kwestie (let vooral op de details
)
2. Op weg naar het bos

Onderweg wat 'obstakels' tegengekomen, maar daar draait [***] zijn hoef niet voor om. Het water was zelfs eigen keuze

3.

4.

5.

Bij de pauzeplek aangekomen, daar bleek een trouwfeest aan de gang te zijn en bruid & bruidegom in kwestie wilden eigenlijk heel graag met een paard op de foto .. Dus dan sta je daar, toevallig. Bleken ze nog schrik te hebben voor paarden ook, dus dat was best wel leuk
6.

7. [***] denkt: puh, kan ik véél beter hoor!

Daarna kregen we te horen dat we ze niet moesten vastbinden op de bindplaats waar ze eerst stonden, maar dat ze tot aan de andere kant mochten en daar in de paddock mochten staan. Konden we ze ook vanaf het terras zien, dus gewoon super!
Even een [***]-momentje..
8. WAT is dat

9. Toch eens checken *snuif*

10. Oooooooooooh ...

11. Eten!

12. Na de (erg lekkere!) pannenkoek was het tijd om terug te gaan. En dan zie je dit

13. Terug op weg (beetje reclame maken..
)
14. Even gewisseld van pony, maakt voor [***] allemaal niet uit!

15. [***] echter .. die had iets van .. étenstijd!!! (net alsof hij niks gehad had
)
Was echt erg leuk .. En de pony's deden het super!
Bedankt voor het kijken
Heeft volgens mij ook iets te maken met de manier waarop je kijkt (dus pc, mobiel, ipad, ...) en welke internetbrowser ... Kan nog wel eens opnieuw proberen uploaden maar of dat verschil maakt weet ik niet..