Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

had je vorige topic ook gelezen.. Maar misschien kom je nog wel een andere hele leuke tegen
Cayenne schreef:Je zou nog een second opinion kunnen overwegen, maar ik zou hem zelf laten staan.
IngeK schreef:En oh ja, ik moet het toch even kwijt, ik vond je in je vorige topic al wat gehaast. Een dagje op marktplaats gekeken en al ontmoedigd, eerste pony die je ziet ben je verliefd op, en nu deze is afgekeurd stort de wereld in... Kom op meid, ik weet dat geduld verschrikkelijk lastig is bij zoiets (heb mijn eerste pony nu net 2 maanden..) maar als je dit al zo lang wil, en je een paard wil dat jarenlang jouw beste vriend moet zijn, neem dan ook de tijd om de goeie te zoeken. Dat duurt soms maanden. En ja dat vond ik een paar maanden geleden ook verschrikkelijk om te horen, want ik vond die zoektocht verschrikkelijk en wilde gewoon *nu* mijn eigen paard, en de eerste die ik leuk vond was ook afgekeurd (en bezweek twee weken later aan koliek...) maar uiteindelijk wordt je geduld beloond als je wacht tot jouw, gezonde, droompaard te koop komt