Afgelopen woensdag was een fotomeeting vanuit Bokt en Wanda was uitgekozen als 1 van de 5 modellen!

Wanda is een 12 jarige Fjordenmerrie van Inco, die we zelf gefokt hebben. Ze meet 1.37 meter, wordt normaal gesproken alleen gebruikt voor kinderlesjes, maar door haar springtalent spring ik er ook wel eens mee op oefenparcoursen en crosslessen.

Vroeger was Wanda echt ontzettend bang voor water, maar wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en zo vindt ze water steeds minder eng. Met de crosslessen moet ze regelmatig door water, wat steeds beter gaat en in de warme zomerdagen vind ze het stiekem toch wel lekker om afgespoten te worden. Met de meeting ging ik eerst met haar het water in en daarna met los gooien rende ze gewoon zelf, met wat aanmoediging, het water in!!! Wie had dat ooit gedacht, dat Wanda zelf het water in zou gaan.

Een beetje lang verhaal, maar vind het zo stoer van Wanda dat ze zelf het water in is gegaan.

Alle fotografen super bedankt voor de foto's en iedereen bedankt voor de geweldige dag!
Bedankt voor het bekijken van mijn topic.