eerste bosrit!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanso

eerste bosrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 13:56

hallo allemaal!

ongeveer een week geleden heb ik mijn eerste bosrit met Durano gemaakt.
aangezien hij soms de raarste dingen eng vind (lees; er eerst 10 keer langslopen en het de 11e keer eng vinden) was ik best wel een beetje gespannen omdat er langs de zijkanten van de paden diepe sloten zitten.
ik was naar buiten geweest met 2 andere paarden die al vaker in de bossen zijn gekomen, en nog een vriendin meegenomen voor de zekerheid.

en tot mijn verbazing was hij zo braaf! heeft nergens van opgekeken, zelfs niet van de koeien die hem achtervolgde (stonden wel achter draad maar alsnog) en hij liep ook super braaf tussen 2 smalle muren door die midden in het bos stonden, zelfs de opvliegende reigers vond hij niet eng :D :D
en we hebben zelfs een stukje gedraafd.
hij was zo ontspannen, hij genoot er echt van, dat merkte je aan heel zijn doen en laten.

je snapt natuurlijk wel hoe trots ik nu ben op mn grote kleine vriend *\o/*

hier 2 fototjes die genomen zijn tijdens de rit! *zie me smilen <<) *

Afbeelding

Afbeelding

dit gaan we nog veel vaker doen! :D

_PatriciaH

Re: eerste bosrit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:58

super leuk! Mijn eerste rit staat ook gepland en snap dat je zenuwachtig was want dat bin ik stiekem ook wel een beetje.
Genieten dat je paard zo braaf was!

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:00

Er moeten in Haw minimaal 5 foto geplaatst worden.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:00

ja het was echt heerlijk! met mn vorige paard ging ik bijna elke dag de bossen in dus misde het stiekem wel een beetje, ben echt trots op hem! :j

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 14:00

xsarinax schreef:

oh sorry! zou iemand het kunnen verplaatsen dan??

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:02

Dit is volgens mij ook niet echt iets voor HAW aangezien dat voor rijtechnisch commentaar bedoeld is, en dit is meer ITP iets.

anniekb94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:13

Super leuk! Ik heb gister nog een bosrit gemaakt met een paard die ook nog nooit in het bos was geweest. Dit was een minder succes :o. Hetgene waar ik het meest bang voor was (door een tunneltje onder de snelweg door) deed hij nog prima, maar liggende boomstammen zijn zo eng... Het was bokken, rennen en nog eens bokken. Gelukkig besefte meneer paard aan het einde van de rit dat het allemaal niet zo eng is :+. We hebben het in ieder geval overleefd, en weer een ervaring rijker! Eens zou hij het toch moeten leren, haha.

xsarinax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:48

sanso schreef:
xsarinax schreef:

oh sorry! zou iemand het kunnen verplaatsen dan??

Heb even getemt . Komt goed! ;)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 16:58

anniekb94 schreef:
Super leuk! Ik heb gister nog een bosrit gemaakt met een paard die ook nog nooit in het bos was geweest. Dit was een minder succes :o. Hetgene waar ik het meest bang voor was (door een tunneltje onder de snelweg door) deed hij nog prima, maar liggende boomstammen zijn zo eng... Het was bokken, rennen en nog eens bokken. Gelukkig besefte meneer paard aan het einde van de rit dat het allemaal niet zo eng is :+. We hebben het in ieder geval overleefd, en weer een ervaring rijker! Eens zou hij het toch moeten leren, haha.

ja zeker! en het is ook een leuke afwisseling! zeker toen ik merkte dat hij er zo relaxed van werd *\o/*

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:40

RT-HAW --> RIJ-ITP