Dus huisfotografe Mirjam ingeschakeld, haar bedolven onder een berg voorbeelden van wat ik zocht qua stijl (want ik zou ik niet zijn als ik de controlfreak niet uit zou hangen

Helaas bleek het -zoals het hele voorjaar- prutweer. What to do... Toch maar een poging wagen.
Paspoortje:
AF Umoyax
AF Umoyo (pref) x AF Max Maya (1e premie/ster) v Aparan (elite)
2 jaar oude hengst
Om te testen of het zou lukken onder de grijze wolken Umoyax maar even van stal getrokken en een paar testfoto's geschoten....met deze als resultaat:

Ik vind m práchtig! Hij staat er zó op zoals hij is!! Nog een draadje hooi in zn voorpluk, open en zachte blik....dit is hoe ik mijn paard ken.
Het licht was geen probleem en dus in de make-up en spray gezet en Umoyax een tijdje blootgesteld aan zijn favoriete hobby (naast eten...): poseren!

Alert:

Zacht:

Gevoelig:

Sexy

https://lh4.googleusercontent.com/-iZ6G ... ktLogo.jpg
Mijn knappe vriend

Uiteraard moest ook mijn mooie meid eraan geloven

Promises Nashwa
Entebbe CA x Flaxmans Wardah v Niyashin
3 jaar oude (geprimeerde) merrie
Nas vindt dat poseren allemaal maar vervelend.. Het duurt namelijk lang, en stilstaan is niet haar sterkste punt

Desalniettemin leert ze langzaam maar zeker toch poseren en begint dat modellenleven toch ook wel een klein beetje charme te krijgen voor haar.

Precíes wat ik zocht.....ze staat er zó mooi op!!!

En die is vervolgens maar op mn spandoek gekomen, vond m ontzettend gaaf, heeft iets aparts

En ook deze vind ik weer fenomenaal....
Mirjam

En uiteraard; het resultaat!