Even een geschiedenisje vooraf:
Eind 2012 heb ik een moeilijk besluit genomen om ik mijn 3 jarige valdez te verkopen omdat we gewoonweg geen klik hadden en ik bang was om hem te rijden.
Voor mij tevens een reden om geen jong paard meer te nemen.
Mijn stalgenoot zit in de PRE's en heeft me al vaker gezegd voor een PRE te gaan omdat ze onwijs nuchter zijn.
Maarja de meeste zijn wat klein van stuk en ik hou persoonlijk niet van de gangen die ze hebben.
Tot op een dag deze knappe gup op stal kwam, groot, bruin en een zeer vriendelijk koppie.
Tja hengst en 3 jaar is toch weer jong en mijn andere was nog niet verkocht. Maar of de duivel er mee speelt werd de Valdez verkocht en Donnie stond er nog.
Toch maar een proefrit gedaan en sindsdien zit hij diep in mijn hart!!!
Na het ruinen hebben we de boel rustig opgepakt. Ook pak ik zoveel mogelijk kansen om nieuwe dingen te doen, jong geleerd is oud gedaan!
Zo hebben we al wat clublessen meegepakt, dit was op ander terrein en tussen meerdere paarden, ook al eens op het gras tussen de bordjes en pionen!
Ook hebben we al een stukje buitengereden voor de afwisseling, eerst samen met mijn merrie en daarna alleen met moeders en de honden. Alles doet hij onwijs braaf!
Hij is nog jong en hier hou ik uiteraard ook rekening mee! Oja hij heeft bij zijn rechterknie een grootte bult zitten, deze heb ik helemaal na laten kijken maar is onschuldig.
Paspoortje:
Naam: Don Damaro
Roepnaam: Donnie of Gup
Leeftijd: 3 jaar
Hoogte: 1.68
Aandachtspunten voor mij zijn vooral dat ik rechtop moet blijven zitten en mijn handen mogen lager, ik heb sinds een week een nieuw zadel en ben met Don zijn beweging nog erg aan het zoeken naar mijn balans. Na het zien van de fotos besef ik dat de beugels een gaatje langer mogen, ik steek nu op momenten mijn benen naar voren
Nouja genoeg gepraat tijd voor de fotos!!
Knap koppie

Draf

Hier mag hij zijn neus er meer uit hebben...wel blij met de actieve beentjes

Hier word hij komt hij te ver achter de ll

Wat lager instellen

Galop

Neus er lekker uit!

Ander kant op

Wat we hier doen?? Geen idee....

lol met je knol!!
Lekker dier

Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom