Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amigo_stan schreef:Misschien raar, maar ik heb altijd met mijn moeder buiten gereden met mijn 4 jarige pony, zij op de fiets en ik dan op mijn pony. Dan ging het wel.. Nu krijg ik hem alleen het terrein niet af (als ik er op zit) ik loop dan voorbij de eerste boederij en stap op en kan daarna uren lang rijden. Maar die eerste 100 meter.. dat lukt (nog) niet. Misschien een idee? eerst een stukje lopen dan er op klimmen of iemand mee laten fietsen?
sayenti schreef:Amigo_stan schreef:Misschien raar, maar ik heb altijd met mijn moeder buiten gereden met mijn 4 jarige pony, zij op de fiets en ik dan op mijn pony. Dan ging het wel.. Nu krijg ik hem alleen het terrein niet af (als ik er op zit) ik loop dan voorbij de eerste boederij en stap op en kan daarna uren lang rijden. Maar die eerste 100 meter.. dat lukt (nog) niet. Misschien een idee? eerst een stukje lopen dan er op klimmen of iemand mee laten fietsen?
Dit was bij ons ook gewoon de fiets laten wennen en zo stilletjes afbouwen.
Maar hier kruipt wel enorm veel werk in.