Foto's spreken wel voor zich
Ik ben degene met de Haflinger.Veluwe :

Limburg :

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben degene met de Haflinger.

Mooie omgeving ook in Limburg. Dan ook nog eens dat mooie opkomende zonnetje erbij
Je hebt twee prachtige weken achter de rug

Heerlijk 
Erg gezellig, heerlijk relaxed, en na wat wennen konden onze dames het ook prima vinden samen
Aman's oortjes blijven mooi zo met die berg manen eromheen, zo'n mooie voorpluk wil ik ook wel voor Miep
Geeft wel mooie foto's zo met dat witte achterwerk van Miepie in de verte 
xTesske schreef:Mag je in elmpter schwalmbruch gewoon rijden?
Ben altijd al vanplan geweest op daar te gaan rijden maar dacht dat dit niet mocht.
Ga ik het toch maar eens doen aangezien ik er een paar uurtjes rijden afstand op woon
Heerlijke omgeving, je kan echt eindeloos rijden hier en de paden zijn veelal prettig. Wel de bedoeling dat je een Reitplakette hebt (30 euro per jaar), daar wordt ook mn doordeweeks streng op gecontroleerd. Met onze ritten tussen 6 en 8 uur 's ochtends uiteraard niet
Vientje schreef:Ja hoor, wij rijden er al 20 jaarHeerlijke omgeving, je kan echt eindeloos rijden hier en de paden zijn veelal prettig. Wel de bedoeling dat je een Reitplakette hebt (30 euro per jaar), daar wordt ook mn doordeweeks streng op gecontroleerd. Met onze ritten tussen 6 en 8 uur 's ochtends uiteraard niet
xTesske schreef:Vientje schreef:Ja hoor, wij rijden er al 20 jaarHeerlijke omgeving, je kan echt eindeloos rijden hier en de paden zijn veelal prettig. Wel de bedoeling dat je een Reitplakette hebt (30 euro per jaar), daar wordt ook mn doordeweeks streng op gecontroleerd. Met onze ritten tussen 6 en 8 uur 's ochtends uiteraard niet
hoe kom ik aan zo'n reitplakette ?

Bekende en vertrouwde locatie voor ons.
Maar verder