Na de zaterdag al tweede geworden te zijn bij het springen [SPR-ITP] Een weekend vol spetterende hoogtepunten!! kon ons weekend al niet meer stuk.
Op zondag stond het ponyrennen op de planning en nadat we de loting gezien hadden, dachten we dat we vroeg huiswaarts zouden keren, we moesten immers gelijk tegen de winnaar van vorig jaar.
Het liep alleen allemaal heeeeel anders af.
We moesten gelijk als eerste van start en helaas verloren Risky en Gijs de eerste ronde.
Hij twijfelde iets bij de start en verloor uiteindelijk met een neusje

Nou ja jammer dan dachten we mijn bijrijder nog een keer moed ingesproken, de pony wist nu wat de bedoeling was dus daar gingen ze weer.

Dit won Gijs wel dus volgde er een kamprit. Dit werd helaas een valse start, daarna nog een valse start, maar uiteindelijk 3 maal is scheepsrecht daar gingen ze weer en hoe!! Risky en Gijs lieten er geen gras meer over groeien!!

Door dus naar de halve finale

Dat betekende dus door naar de finale!!

En dat wonnen ze zo...

Wauw wat was dat een ervaring mijn zelf gefokte pony wint met zijn bijrijder klasse 1 van de ponyrennen

Smiddags moesten ze nog 1 keer strijden voor de Barendse troffee. De 3 winnaars van de verschillende klasse tegen elkaar. Nou wij waren al helemaal happy en wat de uitslag ook zou zijn wij hadden plezier voor 10!!
De finale rit

Mijn pony en bijrijder hadden het gewoon gedaan

Ook nog een video:
We sloten onze dag dus af met 2 bekers, 2 enveloppen, 2 bossen bloemen maar met vooral heeeel veel plezier en trots.
We willen dan ook de organisatie bedanken voor de geweldige organisatie!!
Maar wat zeker ook niet vergeten mag worden de medestanders die erg sportief waren en dat vele publiek wat enorm mee leefde.