Eerst wilde we niet gaan omdat het voor ons toch zeker 2 uur reizen is en we zoiets hadden van als we tijdens de ponyrennen gelijk de eerste ronde er uit liggen hebben we wel erg veel gereisd om 2× 160m te knallen. Hierdoor besloten om op zaterdag ook een dagje springen mee te pakken en te overnachten bij kennissen in de buurt.
Op vrijdagavond alles al klaar gezet en schoongemaakt zodat we op zaterdag op tijd konden vertrekken.
Omdat alle hoogtepunten te veel zijn om in 1 topic te stoppen zet ik het in 2.
Zowel ik als mijn bijrijder zouden een rondje gaan springen. We gingen zonder verwachtingen want de pony heeft pas 1 × eerder een parcour gesprongen en mijn bijrijder nog nooit.
Eerst reed mijn bijrijder een rondje 40cm (het parcour onthouden en de pony netjes rondsturen is al moeilijk genoeg).

Ver boven verwachting sprong hij foutloos rond en mocht hij door naar de barrage!!
Toen was ik aan de beurt voor een rondje 60cm.

In dat parcour gebeurde wel heel iets aparts na mij moesten de hindernissen verhoogd worden en de parcourbouwers waren een beetje bevangen door de hitte geloof ik. Ik rijdt dus op hindernis 9 af en wat zie ik daar de parcourbouwers met de balk in hun hand. Op de foto hebben ze hem alweer wat omlaag maar geeft wel een idee hoe het was.

En ja ook ik was foutloos rond dus beide door naar de barrage

Nadat ik mijn bijrijder uitgelegd had wat een barrage parcours was is hij van start gegaan en had daarbij helaas 1 balk.
Maar ja überhaupt de barrage halen was al ver boven verwacht dus zijn dag kon niet meer stuk.
Toen was ik aan de beurt en ik sprong foutloos in een tijd net boven de 40sec en stond hiermee heeeel lang aan de leiding "helaas" was de laatste deelneemster net ietsje sneller als mij en werd ik uiteindelijk 2e. Maar WAUW wat was ik trots op mijn ventje!!

Daarna hadden we het puntenspringen mijn bijrijder snapte absoluut niet wat de bedoeling was maar ging vooral voor de ervaring.
Bij mij ging het ook niet geweldig Risky heeft namelijk alleen voor ijzers en het was redelijk glad geworden waardoor hij een aantal keer weg gleed.\
Maar eerlijk is eerlijk dat interesseerde ons helemaal niet meer na die geweldige prestatie bij het klassieke springen.

Het resultaat, 2 strikken en 2 waardebonnen

En een video waar wij ook een paar keer in voorkomen:
Jullie snappen dus wel na dag 1 kon ons weekend al niet meer stuk!!