Eindelijk! Na de meeting 2 keer verplaatst te moeten hebben door slecht weer, ging deze toch door op 7 juli! Er waren 7 topfotografen aanwezig en ik kan hun niet genoeg bedanken voor het prachtige resultaat!
Omdat ik nu van elke fotograaf foto's heb, heb ik besloten om een topic aan te maken!De meeting verliep trouwens niet helemaal vlekkeloos... Onze oorspronkelijke locatie waren de Loonse en Drunense Duinen, maar 3 dagen voor onze meeting konden we nog een nieuwe locatie gaan zoeken omdat er daar geen fotomeetings meer mogen. Gelukkig hadden we een prachtige locatie gevonden met een bos, zand en water, wat wil je nog meer?

Ook waren we te laat. Nja, te laat, we waren er ruim op tijd, maar we vonden de plek niet om al enkele spulletjes af te zetten, waardoor we alsnog te laat waren, zo dom

Toch had ik een ontzettend leuke, vermoeiende en warme dag! Ferdo was heel braaf en gedroeg zich keurig, wat ben ik trots op hem!
Ferdo is nog niet zo bekend op bokt, dus hier wat meer info:
Ferdo is een 9-jarige Welsh NWR ruin die ik inmiddels al bijna 6 jaar in mijn bezit heb
Zijn afstamming is De Goede Ree Now or Never x Orchard Limb-Lopper. Het is een echte allrounder (dressuur, jumping, eventing, vrijheidsdressuur, en sja, ook wel cuttinghorse want op de meeting hebben we de Schotse Hooglanders uit het water gedreven
)En dan nu de foto's! Kijk en geniet zou ik zeggen!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.