Simba is alweer bijna een jaar officieel van mij en neem de verzorging alweer 4 jaar voor mijn rekening.
Daarnaast is hij 8 juli 6 jaartjes oud geworden, dus tijd voor een feestje.
Tijd voor een professionele fotoshoot en afgelopen zaterdag was het zover

Femke van Fading Fotografie heeft de week er voor ons hondje op de foto gezet en daar was ik zo tevreden over, dat ik ook graag mijn pony op de foto gezet wilde hebben door haar.
Simba is een gevalletje apart.
Hij heeft een fijn en koel karakter, maar is heeeel erg druk en kan nog geen 10 seconden stil staan.
Daarentegen is hij niet gemakkelijk af te leiden en doet hij vaak wat hij lekker zelf wil.
In de afgelopen maanden is hij gelukkig erg veranderd in zijn karakter. Waar hij voorheen 1 brok zenuwen was waar soms geen land mee te bezeilen was, is hij nu een rustige lieve pony geworden die zelfs met kinderen om kan gaan.
Het blijft altijd wel oppassen, want je weet nooit wat hij uit gaat vreten.
Het is een ondernemend typje die graag bezig is en soms een echte stuiterbal.
Maar dat vind ik nou juist zo leuk aan hem

Hij wist al vroeg dat er iets ging gebeuren, want heb hem uitgebreid gewassen en zijn manen ingeknot

Toen gingen we ook nog eens alleen de bossen en duinen in. Normaal gaan we altijd samen met zijn vriendje en mijn vriendinnetje

Eenmaal op de vlakte aangekomen hinnikte hij een keer zielig, omdat hij zijn eigen toch wel heel erg alleen voelde, maar was rustig en goed op mij gefocussed.
Toen kwamen de paardengeluidjes op de telefoon.
Omdat hij zich zo alleen voelde waren die wel erg interessant wat er soms voor zorgde dat hij zich nogal, nou ja... aan ging stellen.
Staart er op, snuiven, hees gehinnik. Kortom heel de mikmak.
Gelukkig liet hij zich daardoor wel goed zien en was hij erg alert, wat natuurlijk mooier toont op de foto's.
Vooral bij het longeren ging meneer los en moest hij per se laten zien dat hij toch wel een goede conditie had

Kijk en geniet van de foto's van mijn clowntje, die mij iedere keer weer aan het lachen maakt en iedere dag weer opnieuw verliefd op hem laat worden

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07. Simba is duidelijk fotogenieker dan mij

Samen met mijn vriendje
http://i39.tinypic.com/2z5q491.png
http://i39.tinypic.com/j94n5z.png
08.

09.