Deze knappe merrie en ik zijn sinds februari dit jaar een combinatie.
Ze heeft eigenlijk altijd een luizenleventje gehad, ze heeft 4x een veulen gehad, en tussendoor is ze wat recreatief bereden.
Hier voor reed ik met een grote KWPN'er van 1.76m in het Z1 dressuur, dus voor mij was het een vrij grote omschakeling naar een paard dat haast niks kon

Eigenlijk hebben we al vanaf de eerste keer dat ik er op zat een goede klik, en gaat het met de dag beter met trainen.
We zijn nu in 4 wedstrijden de klasse B al door, en trainen rustig verder voor ons L1 debuut.
Haar moeilijke punten zijn voornamelijk kracht en balans, ze moet nog sterker worden in de achterhand, en zelf meer gaan dragen.
zodra ze wat moe word in de proef begint ze van voor ook iets achter de hand te kruipen, en krijg ik haar net niet snel genoeg weer waar ik haar wil hebben.
Maar ze doet super haar best, en met trainen thuis word dit al met de dag beter

Ik ben de eigenaren ook heel dankbaar dat ik haar mag trainen, en hoop dat we nog ver zullen komen in de sport!

De foto's zijn gemaakt door www.2impresz.nl (essy87 op bokt) van een wedstrijd vorige week, we hadden hier 189 punten en een 4e prijs.
Tips en commentaar zijn altijd welkom, ik weet zelf wel vrij goed waar onze fouten liggen, maar een ander ziet natuurlijk altijd andere dingen, en daar kunnen we samen weer van leren!
Foto's staan niet op volgorde.

iets te strenge binnenhand..

Bedankt voor het kijken!!
Ik las 'de B al door in 4 wedstrijden' een beetje verkeerd