Elke dag weer een genot om naar 'm toe te gaan en lekker met hem aan de slag te kunnen.
Tamme is een 7 jarige Friese hengst, ik heb hem al sinds zijn 2e jaar en hebben dus een prachtige band samen opgebouwd

Ik zal mijn best doen om niet te veel foto's uit te kiezen, maar het is al zo lang geleden dat Tamme een topic kreeg, dat ik bang ben dat mij dit niet gaat lukken

Mei dit jaar, vrolijk paard mag weer de wei op!

Zijn heerlijke body

Hij houdt wel van actie

Ook nog mei, lekker rijden in de wei. Oefenen met dressuur en springen

Galopje, waar we beiden erg veel moeite mee hebben gehad, gaat ook steeds beter

En het springen, wat van ons beiden toch wel favoriet is, maar waar we ook nog een hóóp kunnen leren

Wanneer meneer een goede dag heeft, durven we ons hieraan te wagen

Zonder zadel rondkarren is ook heerlijk en zelfs dan durven wij een sprongetje mee te nemen

Steigeren vindt hij prachtig om te doen, en dan voelt ie zich superstoer

Maar eigenlijk is 't een grote goedsul

Wat wij ook érg graag doen is samen zwemmen

Hij geniet vollop van in 't water spelen!!
Maar samen een rondje zwemmen is toch wel heerlijk

Als er daarna maar weer gespetterd mag worden
En flink ook

Wat is het toch een fantastisch gevoel, zo'n vertrouwen in elkaar te hebben

Ons laatste avontuur betrof wel iets heel bijzonders. Wij mochten op de foto met een supermooie Ferrari!!! Tamme deed erg zijn best om het logo na te doen, en ik moet zeggen: het was een zeer geslaagde fotoshoot en zeker voor herhaling vatbaar, deze keer iets eerder op de dag

Erg zonde dat het al zo donker was, maar toch nog een heel gaaf resultaat!
Sinds kort zijn wij in het trotse bezit van een mooie springset en hier maken wij dus ook graag gebruik van!

Hij doet zo mogelijk nóg meer zijn best
En we genieten er beide zienderogen van

Galopje gaat ook steeds beter!
Zelfs de rechtergalop pakt hij tegenwoordig soms mee, wat voor ons een gigantisch struikelblok was!
Samen met zijn grote kleine vriend Kevin, heerlijk stel

Mijn stoere Friese bink

Lekker strekken

En een sprintje trekken

Ik hoop dat er nog vele avonturen van ons samen zullen komen en dat ik nog heerlijk lang van hem mag genieten! Ik hoop dat ik jullie door dit topic ook een klein beetje heb kunnen laten mee genieten